hej

är hemma hos mamma nu, fast jag lovade pappa igår när han var så snäll & hämtade mig att sova hos han idag. har en sån ångest att jag inte orkar gå dit, känner mig verkligen jättetaskig mot honom :( åh.

var iallafall barnvakt med lorina & vanne åt mammas kompis två söner. det var skojigt. imorgon ska jag träffa min älskling mia, & vi ska typ träffa alice i stan:) nääjs. vene vad vi ska göra där, hänga bara kanske som vi gjort när vi vart där typ hihi. sen ska beeejbin sova hos mig. sitter & lyssnar på kings and queens. en av 30 seconds to mars bästa låtar, fyvad bra. känner att veckans historik kommer se dålig ut, måste ändra på det!
ska sova. e trött.. huh, puss

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0