för den som var intresserad

Namn: emma M
Pojkvän: nein eller nja
Födelsedag: 18 april
Hemstad: stockholm :)
Ögonfärg: blå grön grå haha fifan
Hårfärg: svart
Längd: HAHA ni vill inte veta. kortsom fan
Höger/vänsterhänt: höger ;)
Värsta ovanan: ha klackskor
Stjärntecken: vädur
Sko stl: typ 36 & 37 HAH
Är dina föräldrar skilda: jajamensan
Din svaghet: hålla mig för skratt kanske?
Dina rädslor: alla kompisar drar sen står jag där & bah; hallå nåndär? haha
Mål för det här året: bli godkänd i so
Mest använda fras på msn: typ ''hahahha okej''
Det första du tänker på när du vaknar: hur ska jag orka gå upp?

FAVORIT:
Färg: ingen
Mat: vet inte, inte tacos iaf!
Djur: nyckelpiga
Glass: njae äter aldrig glass
Godis: chocklad bre
Skådespelare: robert pattinson huhuhu
Låt: sex on fire roslyn attack unspection eller hur de stavas & 100 till
Nummer: 18 kanske
Årstid: sommar wtf:D
Tandkräm: colgate.. skoja HAHA jag vet inte inge jag valt

VÄNNER OCH LIVET:
Vad vill du bli när du blir stor: fotograf
;)
Hur vill du dö: naej tänker inte på döden ju
Vem av dina vänner är mest lik dig: mia typ ;D
Vem är högljuddast: vetinte haha
Vem får dig mest att skratta: um iduno:o
Vem har du känt längst: hanna :)
Vem är blygast: feeelicia HAHH fast inte mot mig då :D pusspå fillan
När grät du mest: somras.
Värsta känslan: att va ensam
Vart vill du bo i framtiden: långt åt helvete, typ där de mest bara finns hus, vill inte bo komenalt eller vad det heter
Hur länge tror du att du kommer leva: vet inte, ser inte fram emot att vara gammal asså..

HAR DU NÅGONSIN:
Varit kär:
oja
Blivit dissad: japp
Rymt hemifrån: nein
Föreställt dig ditt ragg naken: har ja väl:D
Sovit utomhus: nein
Gråtit i skolan: japp
Spytt i skolan: haha ne
Velat bli modell: nej tror inte det.
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: ja HAH
Sätt en död människa: nepp
Använt droger: never
Varit på scen: ja:)
Retats: på skoj ;D

DU:
Svär:
haha aa men mest på skämt
Sjunger bra: folk säger så
Vill gå på högskola/universitet: huh va?
Vill gifta dig: ja trorde, fast endå inte. men jag vill inte va ensam på ett sätt.
Kommer överänns med dina föräldrar: oftast
Går till kyrkan: haha nein
Sover med gosedjur: nei jag e inte tre år heller.
Dansar i regn: neeeee fifan
Sjunger i duschen: alltid faktiskt haha

THIS OR THAT:
Pepsi/cola:
cola ree
Mcdonalds/burger king: donken typ
Choklad/vanilj: chocklad :)
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar
Kött/veg: kött hhi
Tv/film: film
Gitarr/trummor: gitarr
Adidas/nike: adidas isf
Kinamat/mexikanskt: kinamat:)
Kakor/paj: kakor :D
MTV/VH1: va?:p
Blind/döv: döv ;D

KAN DU:
Gå ner i splitt:
hahah nein
Skriva med båda händerna: nääe
Vissla: ja lite hihi
Blåsa en bubbla: jajamen
Rulla din tunga i en cirkel: hm näe ? :p
Ha dina ögon i kors: nej har tränat & tränat kan fortfarande inte
Nudda näsan med tungan: ne :( men nästan
Dansa: kan väl alla, men de ser nog inte bra ut HAH
Äta vad du vill utan att oroa dig: nej, oroar mig alltid
Vem var den senaste pesonen du nuddade: mamma
Jag pratade i telefonen med: mia
Jag kramade: mamma
Jag skällde på: huh vet inte :p

SENAST DU:
Skrattade:
för en halvtimme sen, för mig själv ...
Grät: veticke
Tuggade tuggummi: några dar sen;p
Drog ett skämt: idag

VAR ÄR DU:
Vad ser man utanför ditt fönster:
ett torg haha
Lyssnar du på musik nu: japp
Vad har du på dig: jeans tights ett linne & en kofta och aa trosor och bh då

TROR DU PÅ:
Liv på andra planeter:
näääeej
Mirakel: jap
Magi: njae
Kärlek vid första ögonkastet: ja
Gud: nein
Spöken: nja
Tomten: HHA aa . nejnej

RANDOM:
Vilket land skulle du vilja besöka:
thailand faktiskt
Hur många plattor äger du: en plattång iaf.. HAHA skoja men asså va?
Hur många kuddar sover du med: typ tre
Dricker du mjölk: ja:D mums
Personer du hatar: hatar nog ingen, mest ogilla isf fast de är få
Tror du gud är en tjej: ja tror han e katt bre
Var tror du vi hamnar när vi dör: har alltid försökt tro nått, men nej jag vet inte
Hur många signaler innan du svarar: typ tre kanske, ellermer hahah jag brukar inte höra så ofta.
Är du ett hälsofreak: haha ne
Vad är det värsta vädret: snöööö fyfan

Kommentarer
Postat av: f

haha ja e inte blyg ? :S<3

2010-03-07 @ 13:06:46
Postat av: emma

ne kanske nte:D haahaha <33

2010-03-07 @ 13:15:18
URL: http://turs.blogg.se/
Postat av: f

<3

2010-03-07 @ 15:29:01

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0