Fint

vet ni? ingen av alla er eller mig har skola på fredag! skoja AHHAAH
men vet ni, ärligt nu. vad gör ni? haha nej men idag när jag skulle åka från danderyd, så skulle jag köpa biljett i spärren, så var det en ganska tjock kille med grått skägg som jobbade & han hade skånsk dealekt. såhär lät det när vi pratade.

Jag: hur mycket kostar en biljett?
Han: Jao, är det till dig eller mamma?
Jag: ehm.. mig? (mamma var ju inte där:S)
Han:
men var ska du åka?
Jag: t-centralen
Han:
hmm, då kostar det tjugofyra kronor faktiskt
Jag:
amen.. jag har bara tjugo *ler som en idiot för att få åka endå*
Han:
hmm.. men vet du, du kan gå upp i kiosken där uppe & köpa en biljett för arton kronor så har du två kronor kvar till godis sen!
Jag:
HAHA okej

Sen kom jag tillbaka & då sa vi typ såhär

Jag: aa nu har jag köpt biljetten.
Han: ser du, de kostar arton kronor *visar att de står 9 kr på domdär två lapparna som sitter ihop* då fick du två kronor över & köpa godis för.
Jag: HAHAHAHH
sen gick jag.

peace




Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0