den som vill veta


KÄRLEK:

Är du kär just nu? -
Har du någon kille just nu?- näe
Har du dumpat någon?- haha japp, när jag varmindre
Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - tror det:(
Vem kramade du senast? - mamma
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - neein verkligen inte.

FAMILJ:

Du bor tillsammans med dina föräldrar? - jajamensan det gör jag ;)
Trivs hemma? - hos mamma ja, men inte hos pappa tyvär:(
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - nej
Har skrikit och slagit din mamma? - ja det har jag förlåt mammii hihi
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - nej faktiskt inte <3
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - ja hhhii elaking jag e
Vem betyder mest för dej i din familj? - mamma kanske
Du älskar din familj oavsett vad som händer? - ja, det är ju min familj

VÄNNER:


Du har vänner? - självklart:D
Du brukar vara med? - um olikaaaa, matilda mia typ
Vem/vilka var du med sist? - vanessa :)


Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - ja självklart ;D
Är det okej att ha kill-kompisar? - ja varför skulle det inte va:o
Har du pussat någon av dina kompisar? - jadå:D
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - neeej aldirg :(
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - mjo ....


FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - mascara & eyliner eller hur det stavas hih
Putar med läpparna på kort? - näe inte direkt ahhaha
Tar kort på dina bröst? - nej!
Super dej packad varje helg? - haha neeppp :D
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - plattar håret yes, fjortis frisyr näe de kan jag inte påstå

ALKOHOL:


Har druckit alkohol?- jajamensan
Vad var det för sorts alkohol? - äckelbajskorv
Brukar du dricka alkohol?- näej
Tycker du om öl? - asså, öl smakar inte så kul nej


DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - ne de kan jag inte påstå
När grät du senast? - timme sen kanske huh
Du har gråtit över en kille/tjej? - jajamen
Vem bråkade du senast med? - mammi


Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg ^^ <3



kommentera gärna min blogg http://allerborg.blogg.se :)

2010-03-10 @ 19:26:13
URL: http://allerborg.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0