dampdata

Hej. har försökt ladda upp grejer till datorn från mobilden hela dagen. men NEJ har man en idiot till dator såå :(
hih.


Nu ska jag snart bada, så ska mamma ha min dator sålänge. btw så hade jag utsläppt hår utan löshår idag, hm trivdes inte så bra i det kan jag säga, kände mig naken.

snälla snälla snälla någon kommentera det här, jag ska klippa mig. har sett cheyer med ascoola frisyrer.
ska jag skaffa mig en ''manligare'' frisyr utan löshår, eller klippa lite topparna asså & ha löshår. asså HAHA när jag skrev manlig frisyr mena jag inte kortkort, asså.. de går inte att förklara, kan visa bild senare.

emma right know



Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0