memories

kommer ihåg den kvällen så väl. jag och jouline sov ensamma hemma hos henne, dagen efter skulle vi åka till landet. vi var uppe aslänge, vi satt inne på playahead (haha) & lyssna på musik, kommer ihåg att vi lyssna på lifehouse evrything, iris med goo goo dolls, och losing you med dead by april, vi tog massa bilder ihop och hade askul. vi gjorde som alltid, te med typ tusen kilo socker i (någonting jouline lärde mig, nu måste jag ha så mycket socker i mitt te, haha) kommer ihåg att jag tog den här bilden högst upp, strax innan vi skulle gå & lägga oss, var inne i hennes badrum för att tvätta av mig sminket. sen la vi oss i hennes morsas säng har jag för mig. sen dagen efter åkte vi till tekniska högskolan, satt och vänta på att jesper skulle komma till bussarna, sen åkte vi tre buss till landet, de var en tjej som satt brevid oss på bussen som hette lena, snackade asmycket med henne haha. minnen <3


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0