tråkmåns

Namn: emma:)
Längd: öh vet inte, kortis
Skostorlek: 37 eller 36 hihi
Hårfärg: svart, eller de har typ blekts haha!
Önskar du att du bodde någon annastans: nja
Tänker du på självmord: nejnejnej!
Tycker andra att du är attraktiv: inte vet jag haha!
Använder du droger: nej?
Röker du: höhö
Vilka shampoon använder du: ofta jag bryr mig:o
Vilka parfymer använder du: britney spears hihi
Vad är du rädd för: RÅTTOR!
Gillar du att tvätta: har aldrig gjort haha!
Gillar du berg- och-dalbanor: ja


KÄNSLOR
Gråter du ofta: näj
Skrattar du ofta: varge dag:D
Hur känner du dig just nu: typ, seg hahah
Hur har du mått den senaste tiden: perfeekt:)
Har du någon/några hemlighet/er för dina föräldrar: haha jaa!
Blir du lätt förälskad: nja.
Är du kär i kärleken: njeee
Tror du på ett för alltid: eh, jag vet inte.
Är du förälskad just nu: töst
Hur många har du varit tillsammans med denna månad: en
Har du blivit sårad av kärleken: jajamen:)
Har du blivit lycklig av kärleken: yes

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0