sov i vårberg inatt

sov hos emelie & kerstin inatt med mia och edd. vi hade de myckeee trevligt! :)
vi var bara i vårberg hela tiden typ, var uppe till typ halv 6 eller nått, för att jag edd mia & kerstin trängde oss i kerstins säng, buhu.

innan vi åkte till emelie och kerstin så stekte vi på plattan. träffade finfinaste alex som färgat bort sin blåa lugg, de känns sorgligt, men han passar i helsvart:)

idag vet jag inte vad jag ska göra, vet inte om jag ska följa med edd & dom till nåt badställe, jaja.
btw! jag såg cimon från paradise hotel igår också, han var vid plattan ungefär, jag skrek HEJ CIMON! så gjorde han dedära leendet ni vet & vinka åt mig haha aw

bilder från igår!

världens finaste agnes, och världens finaste nomis <3

haha edd&jag snigga som vanligt

agnes är lång, längre än mig, finis <3

världens bästa alex <3

du är så söt älskling

haha emelie & jag :) sexiga somfaen

mia emelie kerstin edd <3

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0