mitt landställe

jag har landställe som rätt många vet i nysättra, 10 minuter från norrtälje. älskar att vara där, har haft stället sen innan jag föddes, för mig är det de perfektaste stället att åka till när man vill bort från saker & bara tänka på annat. tänker inte på någonting som har med sthlm att göra, ingen hemlängtan. om vi någon gång skulle sälja det (vilket jag vet att vi inte kommer) skulle jag gråta som en tjej.

förra året blev det ännu roligare än innan, när jag jouline & matilda lärde känna jesper emil & rasmus. har sett dom där sen dom var rätt små, men vi lärde inte känna dom förns förra året, de känns bra att jag kommer se dom där enda tills jag blir vuxen! haha.


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0