Godmorgon

vaknade rätt nydligen, sov hos matilda. hon kommer bli chockad när hon ser att jag e vaken innan henne hihi. idag ska jag väl göra nått riktigt trevligt, obestämt. måste duuuscha, mitt hår e ju äckligt känns de som. kan se allas enorma careface.

fick reda på att ung08 börjar den 10de. vilket innerbär att jag kan vara där & steka med mina fina vänner en dag, sen gå & lägga mig i matildas bäddsoffa, sparka på henne i sömnen som alltid & sen åka till spanieeen wo.
åh jag måste sluta se fram emot de så mycket (omöjligt) men isf kommer jag bara gråta i vinter och tänka tillbaka till när jag satt här och längta. HAHA men åh, nu ska jag vara tyst.
hey

kan ni se var jagär?
skoja, haha. fan vad jag såg ut. svarthårigåtvänster.
puhuh


Kommentarer
Postat av: felicia

sv: hah :D

vad gör du då ?

kram

2010-07-27 @ 15:10:00
URL: http://akerstroms.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0