tjockistestet

hihi
Mat jag tycker om:

[x] Pizza

[ ] Allt friterat

[x] Donken

[x] Max

[ ] Sibylla

[ ] Burger King

[ ] Tacos

[x] Kebab

Summa: 4

 

★ Snacks och godis jag gillar:

[x] Chips

[ ] Popcorn

[x] Lösgodis

[x] Choklad

[x] Lakrits

[ ] Mint

[x] Salta Pinnar

[ ] Gelé

[ ] Skum

[x] Kola

Summa: 6

 

★ Jag gillar:

[ ] Allt med alkohol

[x] Cola

[ ] Lightläsk

[x] Fanta

[ ] Sprite

[ ] Trocadero

[ ] Kolsyrat vatten

[ ] Kolsyrat vatten med smak.

[x] Red Bull eller annan energigivande dricka

[ ] Must

Summa: 3

 

★ Din kropp:

[ ] Du har dubbelhaka

[ ] Du har vällingkinder

[ ] Ditt midjemått är större än 90 cm.

[ ] Din vikt är över 68 kg

[ ] Du har klädstorlek 42.

[x] Du har blivit kallad tjockis

[ ] Du har blivit mobbad för det.

Summa: 1

 

Hälsa:

[ ] Efter 2 meter när du springer, så är du "död"

[ ] Ditt beeptestresultat är under 3.

[ ] Du går / har gått hos en dietist

[ ] Du har gått i en grupp med andra överviktiga

[ ] Du har fått sjukdomar som fetma eller diabetes.

Summa: 0

 

 

★ Total summa: 16

 

0-10: Hej skinny. Du bör nog äta mera!

11 - 19: Du är normal.  yäääääs

20 - 25: Du kanske bör tänka på din vikt...

26 - 35: Du är tjockare än andra. Se upp!

36 - 40: TJOCKIS! Tänk på dig själv och din hälsa!


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0