Shashaa

hej hej hallå hallå :) kom hem för ett tag sen, var med vanne & jouline. vi gjorde inget speciellt, men skratta gjorde vi haha. vi satt inne på donken & gjorde någon lek med en kronor ;o hah!

sen drog vanessa, så var jag och jouline ute lite sen skildes vi åt (haha ordvalet) är det någon som håller med mig om att det är tråkigt att vara ute på vintern? jag menar, det är kallt, det blåser, man blir typ röd i hela ansiktet, eller det kanske bara e jag?-.- hah. jag längtar iallafall till dom första vår dagarna, dom börjar typ komma i början av maj eller nått huh januari februari mars april maj fem månader typ, men allra mest längtar jag till sommarlovet, gud vad jag snackar om väder lov & längtan nu asså.

anyway! just nu sitter jag och lyssnar på musik, fix you med coldplay. see you later! / emma

jouline e seks

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0