now you know!

 



Piercingar - jag älskar piercingar, jag är väldigt nöjd med min piercing också, de ställen jag tycker det kan vara väldigt fint på är tungan, underläppen näsan naveln & ögonbrynet, okej det finns typ inte så mycket mer, eller jo ofc men det där är nog de vanligaste, en del har ju piercing på jätteudda ställen. och jag skulle gäärna vilja ha fler piercings, var jag som mest vill ha är nog naveln & en till piercing i underläppen, men jag måste nog vänta lite nu, suck. och om jag fick skulle jag inte tacka nej till tungan men jaja;)

Wonka nerds - HAH! någon godis från usa som jag åt hemma hos hanna, dom tog aldrig slut:o ne men dom var jättegoda förutom dom lila blö!


Bon iver - hans låtar är så bra, första gången jag hörde roslyn så dog jag, jag fick nästan gåshud ju, hans låtar är så typ hur ska man säga? känsloväckande (haha) men han är asbra, och hans röst passar verkligen till musiken han sjunger. jag har fastnat för flera av hans låtar och jag har fortfarande inte slutat lyssna på dom. inatt när jag inte kunde somna så satt jag & lyssnade på roslyn, så bäst att lyssna på den i headset när det är tyst allt man hör är bara vaackert! okej jag tror det räcker sådär, jag märkte inte ens hur otroligt konstigt jag skrev.


Kommentarer
Postat av: hanna

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerds :D

2010-01-11 @ 19:41:53
URL: http://hannakarlsons.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0