Lista igen

jag ska ta fler bilder från & med imorgon, och c00la emeli tyckte att jag skulle skriva mer om mig själv & det. sory men jag är helt tom i huvet just nu, förslag om vad jag kanske skulle skriva om för något om mig själv?
en lista som kanske beskriver lite! tråk i know, för dom som är intreserade.

Du heter: Emma Mårtensson :)
Smeknamn: inge typ, men ibland kan folk kalla mig ems när dom har tråkigt antagligen.
Låt som när du är ledsen sörjer till?: olika, kanske use somebody med kings of leon?
Beroende av: mobilen hah;)
Vad tror folk om dig?: ingen aning :(
Vad får du oftast komplimanger för?: hm, vene:p
Hur imponerar man på dig?: snäll, glad lyssnar och bryr sig, säger fina ord och det.
Brukar du skratta för dig själv?:  haha, väldigt ofta
Vad står det i ditt första SMS i din inkorg?: ja<3
Var bor du?: sundbyberg, ush
Äger du några converse: ja:)
Hur svarar du i mobilen:  hallå?
Brukar du komma i tid: nja, ibland men ibland inte.
När mår du bra: när jag är med en vän som gör mig glad, eller med någon som jag gillar mycket.
När blev du fotad senast: igår ;)
Hur känner du dig nu:  jag klarar mig
Vad saknar du: sommarlovet 09
Hade du en bra kväll igår: jorå
Favorit dryck på morgonen:  dricker typ vad som helst, förutom kaffe.
Rakar du benen: eh aa?:p
När brukar du oftast gå och lägga dig: egentligen vill jag sova nu men kan inte, men typ ett till halv fem
Sysslar du med någon idrott: nej, borde det.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jajamen
Har du spytt offentligt: naej
Är du bortskämd: nej
Vad gör du i morgon: skola, yippi
Vad längtar du till?: sommaren.
Har du bra vänner och äkta vänskap?:  ja:)
Vad använder du för shampoo?: olika
Hur gammal är du: 150
Tycker du om någon just nu:
Gröna eller röda äppeln: hum spelar inge roll:p
Gillar du golf: nej, astråk -.-
Har du sovit i din egna säng inatt: aa
Är det okej att gråta: ja :o
När grät du senast: nån vecka sen kanske.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: först köpa ett hus långt från sumpan, sen köpa kläder för resten yä
Har du piercing: underläppen.
Vill du gifta dig: en av de största drömmarna ibland, men ibland inte.
Vill du ha barn: ja, ett eller två st.
Är du bra på att laga mat: nej hahah
Är du flygrädd: lite faktiskt
Hur vig är du: obeskrivligt hur ovig jag är
Vad dricker du helst när du är törstig: mjölk :) haha
Vilken är din favoritglass: vene faktiskt:p
Tycker du om sushi: aaa:)
Vad äter du helst när du ser på film: jag vet inte, inte popcorn iallafall-.-
Har du tandläkarskräck: inte skräck, men tankläkarat haha :)
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll, kväll, kväll!
Vilken ögonfärg har du: jag vene, alla säger grönblågrå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: yes
Biter du på naglarna: nej ;p
Senaste låt du hörde: robert pattinson let me sign


Kommentarer
Postat av: rasmus

hahaha random!

2010-01-12 @ 13:09:12
Postat av: Emeli

HAHA Emma kolla dom 2 första frågorna!?!??! :D <3

2010-01-12 @ 18:42:47
URL: http://emeliinilsson.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0