haft ett bra nyår?

hej på er. har ni haft bääääst ny år?:D jag har iaf haft det väldans roligt. :)

har inte bloggat så mkt pga att jag vart med jouline & denise i förrigår, sen igår så var jag med jouline denise felicia nina & matilda. vi var hemma hos mig ett tag, sen drog vi ut & var i solna. sen sov jag felicia denise & jouline hemma hos matilda till idag, vi var uppe rätt länge heh, vi såg en väldigt hemsk film buhu:( och en film på tv, den var ganska komplicerad (stavning?) men. det var en kille som typ inte visste vilka som var hans föräldrar, så hängde han typ med en kille som var transa typ, eller han operera sig till tjej sen men han åt typ tabletter för att få bröst och sånt hehe.. iaf, så tycker den där killen att transan var fett sexig, (han var också gay asså) men sen visade det sig att transan hela tiden var hans pappa. tänk vad jobbigt lixom? för han blev ju tjej sen.

anyway, idag var jag jouline denise & felicia, i solna lite och sånt. jou & denise gick för en liten stund sen,ska snart äta sen ska jag ut med dom igen. ha det bäst / E

Kommentarer
Postat av: Gurra

JAg lyssna eminem när jag läste så jag va inte så koncentrerad så jag fatta nada men iaf Gott Nytt År!xD<3

2010-01-01 @ 21:53:04

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0