Godmorgon! fina bilder?

Godmorgon ;) vaknade för en stund sen, idag flyttar jag till pappa suck .. jaja.
vet inte vad jag ska göra idag inte någonting alls säkert haha.  har inte så mycket att skriva om för tillfället, är väldigt trött. ha det bra! / E

HAH! såg i vanessas blogg massa gamla bilder från typ trean en del & tvåan typ.
fy vad ful jag var när jag var i den åldern ..

dejt med boyfriends HAHAHHAHA kolla vanessas syster aw

snälla emma, le lite mer HAHHA fyfan va ful jag var D:
jag vanessa & vendela hennes lillasyster.

dedär måste vart i tvåan. leta efter den kortaste & fulaste
tjejen på bilden så hittar ni mig :) HAHAHHA skäääms

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0