Godmorgon

Godmorgon! gick inte så bra att gå upp för mig imorse kan jag säga, jag la mig igen hela tiden. nu är jag iallafall klar fixad & ska ha ia hos ewa marie tio över 8, så jävla tidigt buhu. kunde inte sova inatt pga att jag sov igår typ, idag blir det en hel del bloggning, i swear.

här ser ni hur stekigt snygg jag är idag, jag ser m0bbat fäät ut. =( pusspuss
 
Pacman tröja från rockzone!
Jeanslegging vero moda (heter de så?)
Jacka matildas gamla, från hm tror jag
Sjal (stavning) från shock.


Kommentarer
Postat av: Sara

din blogg är jätte fiin emmaa!!:D

2010-01-13 @ 19:38:46
Postat av: emma

taaack:D

2010-01-13 @ 20:09:48
URL: http://turs.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0