somras, herregud!

tittade min blogg från i somras & hittade massa kul saker & läsa, en del saker satt jag & asgarva åt haha. tex om den dagen jag nina & matilda var i stan så hade nina bråkat med valrossen & då börja hans kompis håkan hota oss (han var 19) sen glömde vi bort honom, så börja någon kille smsa nina och massa och bah; kommer du ihåg mig? sen så skulle vi träffa den killen i stan eftersom vi redan var där & han sa att han var påväg dit haha och vi ville se vem han var. så berätta vi att vi satt vid åhlens city ungefär vid spärrarna. han bah; tack nu vet jag hur ni ser ut, mvh håkan. så sprang vi fort som fan in på åhlens och gömde oss eftersom han typ förföljde oss hah & matilda smsa bah; du hittar oss aldrig när vi stog där vid hårfärgerna och gömde oss HAHA! och han bah; redan gjort, då sprang vi bort igen så hitta han oss, herregud. sen stog de massor om när ogge spottade på mig, en dag hade vi spottkrig, det var kaos lovar mitt hår blev lockigt och allt av spott (eu) hah, vi sprang runt och jag vet inte vad, jag gapade en gång för jag skulle säga nått så fick jag allt i munnen, sen rann min maskara också för jag fick i ögat, jag tappade min sko och ramlade och jag fick hans knä i mitt huvud och han spottade på gräs och kletade på mig, fyfan vi höll på sådär i en halvtimma kanske, och innan hade han kletat pizzafett på min tröja hah. sen stog det massor om landet med rasmus emil ante & jesper, det står massa om när vi var hemma hos rasmus och emil med ante haha yatzy! sen när vi var i kiosken skitlänge och jag vet inte vad, minnen alla dom dagarna, sen slutet av sommarn blev ett helvete, men jag saknar det endå. lite av februari kvar bara, sen mars, april, maj juni SOMMAR! fuck vad tiden går snabt.

um va? HAH:)

från jouline. <3

låt jag bomba


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0