kolla vad tråkigt jag har ;o

SAKER OM DIG SJÄLV:
1. Är du singel? vene
2. Är du lycklig?är jag väl:)
3. Är du uttråkad? som fan-.-
4. Är du ledsen? nopp
5. Är du italienare?nej xd
6. Är du cooling? aa ;D
DITT KÄRLEKSLIV:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? typ
2. Har du någon gång blivit sårad?jajamen
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? aa
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?tror de :p
5. Har du strulat med någon under de tre senaste veckorna? aa
6. Gillar du någon just nu? kanske
SENASTE:
1. Telefonsamtalet du fick? mamma
2. Personerna/personen du var med? lollo typ ;p
3. Roligaste grejen som hänt? iduno:o
4. Personen du smsade? matilda;D
5. Du tillbringade natten med? matilda
6. Du kramade? betty tror jag ;)

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0