film

juste!:D mamma har hyrt filmer från sitt jobb till mig (ne hon jobbar inte på filmkedjan HAH) iallafall. hon har hurt sherdil töntigt jag vet men hon hyrde den för att jag älskade den när jag var liten jag dog för den ju haha, kanske var för jag gillade hästar då, och jag älskar & kolla på filmer jag gilla som liten (inte nalle pu och sånt då) men tex sherdil. sen hyrde hon fucking åmål också då, den e banta bra. tycker dom borde göra en film som heter typ fucking sumpan (HAH) jaja .

bara för er, jag bjuder på den här & ja jag driver.

Kommentarer
Postat av: Lina

Fucking åmål är inte inspelad i Åmål utan i Trollhättan som ligger lite utanför Göteborg :)

Trollhättan och Åmål är inte ens i närheten av varandra =)

2010-02-19 @ 23:26:05
Postat av: emma

haha okej:p

2010-02-20 @ 12:33:38
URL: http://turs.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0