Skriver av mig

jag förstår inte hur du som känner mig så väl inte kan inse hur jag känner när det var mig dom la upp bilder på i skolan, jag förstår inte hur du kan sitta & kalla mig känslig utan att veta hur det känns. jag försökte fixa allt, jag försökte att säga rätt saker till rektorn för att du inte skulle få skit, när du sen vill att jag ska säga någonting annat & jag inte vill för att jag inte vill ta all skit hela tiden, har jag gjort någonting fel då? när jag ville lösa någonting som handlade om mig rätt mycket på mitt sätt? jag skulle aldrig skylla nått på dig, det vet du.

jag förstår heller inte, hur du som känner mig så väl kan sitta och säga att jag är en trög känslig fitta. visst, du var irriterad på mig, men jag förstår inte vad du får ut utav att säga såna saker när du är arg, kändes de bra för dig att säga så om en vän du känt så länge? jag bryr mig om dig, det vet du också & du vet också hur jävla konflikträdd jag är, och du vet hur mycket jag hatar att bråka & du vet också att jag är en sån persom som gråter när jag bråkar.

jag har förklarat för dig hur jag känner, jag har sagt åt dig att jag blev sårad & besviken när just du som känner mig så väl säger någonting sånt. jag är känslig ibland ja, jag ser inte någonting dåligt i de. jag ser heller ingenting dåligt i att vara konflikträdd. när jag bråkade med dig så grät jag, medans du slängde ut dig en jävla massa. jag satt inte & kallade dig fitta, jag pratade och berättade hur jag kände, jag var känslig & grät. vem av oss är de som gör någonting dåligt då egentligen? är jag dålig för jag gråter? är du bra för att du kallar mig känsliga fitta?

hade de vart någon annan som kallat mig känsliga fitta hade jag inte brytt mig ett skit. jag tar heller inte åt mig någonting av vad du sagt, jag tar inte åt mig om folk säger saker om mig. men att de här kom ifrån dig, gör mig besviken.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hellre känslig än okänslig :)

2010-12-30 @ 00:03:13
URL: http://takemeanywhere.blogg.se/

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0