My heart is a witness that you are the only one who's there

fem saker ni inte vet om mig ;)

  • Jag får lätt ångest - hah true, jag får ångest aslätt. fråga mia tex, hon har lagt märke till den mest tror jag. jag säger väldigt ofta förlåt om jag råkar säga nåt som låter lite konstigt, om jag inte säger förlåt om de går jag runt med ångest. hah!alltså så ärjag väldigt konflikträdd också, gillar inte att tjaffsa.
  • Jag sjunger - yesbox, hah jag har sjungt sen jag var liten. skulle sjungt med min lärare på skolavslutningen i typ 6:an men de blev inte av. min farmor har berättat att när jag var liten så satt jag och sjöng & jag var inte så bra på att prata så när jag inte kom på orden jag ville sjunga fick jag adhd och börja gråta.
  • Jag gråter till idol & såna där lyckliga grejer. hah, de kan hända att jag gråter i sorgliga filmer, men inte så mycket. jag gråter åt glada grejer hela tiden, tex när någon blir glad att den kommer vidare i idol så sitter jag & asbölar, kan inte hålla mig för gråt. jag grät tex på ung 08 åt en grej, vilket var rätt pinsamt.

  • Jag tappade bikinitrosorna i spanien i somras. mjaa, de var rätt pinsamt. thank god att poolen var framför. de var en resturang bakom, och en pool framför. jag hade såna där snören ni vet på min bikini, jag kände hur mina trosor började åka ner, men jag trodde bara att dom åkte ner lite fast egentligen var de trosbanden som var påväg att lossna, så jag tog tag i mina trosor med handen & tänkte dra upp dom, så drar jag av hela trosorna. jag fick panik och hoppa i polen när jag såg att trosorna var i min hand, jag gick aldrig till den resturangen eller poolen igen.

  • Nån fuling ragga på mig, sen såg jag honom i kissies blogg. haha han satt & kramade mig och frågade edd om dom kunde dela på mig haha, sen såg jag honom i kissies blogg & skrattar ihjäl mig.


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0