Dag 07: Mina föräldrar

Klockan är ju 00:19 så jag kan ju skriva dag7.

mina föräldrar heter camilla & erik. dom är de bästa föräldrarna på jorden. jag bor bara hos min mamma för att jag trivs bättre här i mitt rum och för att jag inte direkt kände att jag fick ''tid för mig själv'' hos pappa eftersom han bor så litet.

hur som helst. mina föräldrar är de finaste föräldrarna man kan hitta, min mamma & pappa har alltid ställt upp för mig & dom har alltid accepterat mig för den jag är. dom har alltid vart så snälla och dom försöker verkligen göra mig glad när jag e ledsen. de jag också gillar är att dom inte tror på utgförbud(hehe) tex när jag kom hem full som jag vet inte vad, så tog mamma hand om mig & hon skrek inte på mig dagen efter, utan jag var bara tvungen att vara hemma i en dag, vilket också kändes skönt. jaja mina föräldrar e iallafall balla intressant
puss

mamma<3

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0