Dag 03: Mitt favorit minne

Gud vad svårt. jag har så mycket roliga minnen med så många. så jag har nog inget favoritminne.

men minnen som jag brukar ofta tänka på, och minnen som jag gillar. är minnerna från landet. kommer ihåg när jag matilda och jouline var där, då vi lärde känna emil rasmus & jesper. vi satt vid fotbollsplanen på landet, jag visste vilka dom var eftersom jag sett dom när dom var mindre. dom spelade fotboll och vi var på skratthumör. jouline satt & skrek åt dom typ att dom var dåliga på fotboll, sen drev hon och skrek typ om vi skulle ha sex, hah hon skrek en massor. kommer ihåg att jesper sa ''jag har lust att skuta bollen på dom hårt'' efter ett tag gick emil snabt emot oss, vi blev rätt rädda för vi trodde han skulle typ ha adhd. men han satte sig brevid oss och pratade, frågade vad vi hette och sånt. sen kom jesper & rasmus och vi alla snacka.

kvällen efter var vi där igen, då kom dom också dit. så snackade vi en massa igen. sen när vi skulle gå skrek vi vårat nummer till dom. så ringde emil med videosamtal haha, så gick vi hem till emil och rasmus, fast jesper var inte där. jag skrattade hela tiden åt en kille som hette ante. sen åkte emil & rasmus och ante hem. så smsade vi till jesper hela tiden och han träffade oss, haha han var helt tyst medans vi pratade hela tiden. vi rökte vattenpipa den kvällen jag jesper matilda och jouline. saknar den tiden.

de e ETT av mina favorit minnen, när vi lärde känna dom på landet.

bild från när jag jesper jouline emil & rasmus låg på bryggan och skratta.

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0