Dag 01: Min första kärlek

Min första kärlek var när jag var 12 år. Jag hade innan vart tillsammans med miljoner killar, låtsas vart kär i dom bara för att ha en pojkvän som alla tyckte var så viktigt. det kanske inte var riktig kärlek det här, eftersom att jag var nog den som var mest kär utav oss två. det var rätt töntigt förhållande.

iallafall, det var i slutet av 5:an, killen jag blev så kär i gick i 6:an. jag kände honom inte men jag visste vem han var, för han hade vart tillsammans med en kompis till mig som gick i 6:an hon också. jag kommer ihåg att han kände min brorsa litegrann, och att jag störde mig ganska så mycket på honom pga någon anledning, jag vet inte varför. en fredag var jag och mina kompisar på en ungdomsgård i sundbyberg som fanns då, vi satt inne i ett litet rum där de fanns massa kuddar och massa annat, det var jätte mysigt där inne. jag satt på golvet, killen jag vart kär i senare satt bakom mig ungefär. jag vart rätt förvånad när han började säga ''hej emma'' hela tiden, han slog kuddar på mig, och jag störde mig jätte mycket på honom då kommer jag ihåg och slog honom hårt med en kudde. sen när han gick sa han hejdå ungefär 200 gånger, hah nej men han sa hejdå väldigt många gånger.

tror det var dagen efter det där, som han hade skrivit till mig på pea. kommer ihåg att han skrev ''tja vgd?'' hah, så snackade vi lite där, så frågade han mig om mitt nummer & jag gav det till honom. vi bodde nära varandra, båda bodde i näckrosen, så han jag och en kompis till mig var ute i en park där. vi hade ganska kul och jag började gilla honom sådär smått, hade inte känt sådär förut så jag tyckte det kändes konstigt haha eftersom jag ogillat honom innan.

från 6års till 5:an i min skola får man bara vara på skolgården på rasterna, medans 6:orna till 9:orna får göra vad dom vill. så jag kommer ihåg att han alltid på mina raster var på skolgården, och när jag hade vart i matsalen så brukade jag se honom sitta vid sofforna, och han bad mig alltid sitta där men jag gick därifrån för jag fick inte vara inne för min lärare.

vi träffades mer på fritiden, och jag vart kär i honom. vi brukade vara i parken hela tiden, vi blev väl typ på g. jag kommer ihåg att på hans pea hade han låten ''she got it'' & sen stog det gillar: hon vet. hela jag vart hur glad som helst haha.

kommer ihåg en dag när vi var ute i parken, jag skulle sova hos min bästakompis efter med några andra kompisar, så alla dom var med varandra medans jag var med honom. jag var med honom och hans kompis, dom satt på gungorna och jag lutade mig mot staketet, han smsade mig när jag var framför honom & skrev ''min kompis slår mig om jag inte pussas eller strular med dig'' sen så kom han emot mig, och höll om mig. jag kommer ihåg att jag skakade, mina ben darrade kommer jag ihåg, och jag skämdes för jag tänkte att han kanske märkte det. jag kollade bort hela tiden för jag var så kär i honom att jag inte vågade kolla honom i ögonen ibland ens. vi gjorde ingenting då. men sen när han skulle hem, så gick jag samma väg. när vi sa hejdå gav jag honom en snabb puss (jävla tönt) kommer ihåg att han log då åt mig. jag var jätteglad.

på kvällen hos min kompis pratade vi med varandra i telefon & jag sa att jag älskade honom (jag hade försökt få ut de under hela vårat telefon samtal) & han sa att han älskade mig med.

när han gjorde slut med mig kommer jag ihåg att jag var med två kompisar. jag gick in på toan för jag vart så ledsen, vågade inte säga till dom att han hade gjort slut med mig. dom skämtade med mig & frågade om jag bajsade. sen sa dom något som fick mig gråta ännu mer, kommer ihåg att jag öppnade dörren och sprang ut och grät i soffan. sen vägrade jag förstå att det var slut mellan oss, hah så jag försökte få honom komma till parken hela tiden, men det ville han inte.

det var min första kärlek det vart ganska så lång text om det, men jag kommer på så mycket roligt om det nu när jag tänker efter. honom var jag kär i över ett år, sen gick det över. thank god. att vara olyckligt kär i sin  första kärlek är nog de jobbigaste som finns, eftersom man inte vart kär innan så vet man inte riktigt hur man ska göra för att komma över det. så jag har lärt mig av min första kärlek att livet går vidare, & de kommer så många andra som gör en sådär lycklig som jag vart av honom.

en bild på mig från när jag var ''på g'' me den här killen.

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0