I remember the days when we were together day by day

har känt jouline i vad är de? tre år ungefär. två år var vi alltid med varandra, saker & ting är förändrade idag, vilket jag kan tycka är synd, att vi inte umgås på samma sätt, och gör samma grejer som vi brukade. jag hade alltid så jävla kul med dig, när jag var utan dig i en dag saknade jag dig hela tiden. kommer ihåg första gången vi träffades, vi hade smsat en hel del & jag var så blyg emot dig ''bvän'' bra vän haha! du var så fin. de är du fortfarande.
jag grät alltid när vi tjaffsade med varann, de gick inte att vara ovän eller utan dig. ingenting gick utan dig.
finner inga ord, även fast jag har så mycket mer att säga är jag tom på ord.
saknar alla våra galna stunder, haha alla gånger vi sprang fram & kramade främlingar, eller retade upp folk. eller när vi var mindre & sov ensamma hos din morfar & tyckte vi var så coola för vi var uppe hela natten haha!
har känt dig så länge, vi har gått igenom alla dedär töntiga men roliga barndomsminnerna, & minnen när man mognat mer.
imissyouso




Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0