My summer

• Vart utomlands
• Vart med matilda typ.. varige dag ♥
• Haft ett förhållande
• Piercat naveln
• Legat & solat under parasoll så halva magen blivit röd & rästen vitt som innan (haha)
• Bränt mig på benen så när jag gick såg det ut som jag blivit rövknullad 5 dar i sträck
• Vart lycklig som in i helvete
• Tappat badtrosorna vid en pool & visat alltihopa inför allihopa ..
• Skrattat så jag dött varige dag
• Sovit hos matilda över 50 gånger (seriöst)
• Vart i karlstad
• Haft världens bästa midsommar med matilda på landet!
• Haft de askul på landet!

hjärnsläpp. har gjort så jävla mycket roligt, hatar när sommarlov är slut & man ska upp tidigt för att gå till skolan, de känns så ovant att inte sova hemma hos matilda typ varige dag.




Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0