Hemma från spanien!

kom hem från spanien inatt. flygplanet var över 7 timmar försenat så vi fick vara på ett annat hotell medans, astråkigt.
förövrigt har jag haft världens bästa vecka utomlands. saknar det redan :(

bildbomb. vi ser bleka ut ibland haha

matilda när vi väntade på taxin!

arlanda

när vi satt på arlanda express

flygplanet :)

när vi var i spanien, så köpte vi cigg hoho

spanien <3



bara för att matildas tå är så fin!

haha vi körde lite yoga första kvällen! skämt.

HAH

mys på toan







världens varmaste dag. typ 45 dager med vindar från afrika eller nåt HAH



samma dag vid den poolen, tappade jag trosorna. de var inte pinsamt alls nej.









matilda töjde örat!

haha en kille som klippte hur vi såg ut i profilpå ett papper haha!

HAHA kolla va röd jag va andra dagen -.-

jag & matilda fick armand på en resturang

tapas kväll. maten smaka skit, jag och matilda dog i slutet för vi va så mätta


glad efter äcklig mat :)







jag &matilda piercade naveln. de kanske e fel att säga att de gjorde fett ont eftersom att
i sverige gör dom de på en sekund, men dehär tog minst 10 sekunder.
ingen av mig & matilda kunde låta bli att pipa haha














Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0