var ju på adept igår! :)

HEEEEEEY. var på adept igår ju med mia! :D det varmega kul. vi stog exakt längst fram hoho lägger ut videos sen.
jag drog sångaren i fingrarna haha han försökte komma loss HAHA ;)

iaf innan var vi hos arvid, han var också där, han va galen hahaha.

lite bilder iaf!

mia, HAHHA kolla tjejen bakom!

jag steker som fan

mia din abdulla

mummaaaa

mia fixade sig hos arvid den korven

jag e co0ol hos arvid

motherfucker, jag fixade håret.

haha mia söt utanför konsären!

HAHAHA

arvid jag & mias mun hahaha

förband ;) killen på bilden svimma nästan verkade det som asså

mia fick bästa bilden på sångaren i adept :)

haha fuckers. mina armar ser feta ut, jag hade två koftor hah;)

stek. när vi vänta på mias mamma efter konsären

coolunge.

Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0