Tisdag & onsdag

förlåt att jag inte skrivit nått. var i stan hela dagen igår, sen sov jag hos jouline. vi pratade ut en del, mycket skönt att få saker sagt till henne <3
vi åkte till stan & så träffa vi farida (kan inte stava namnet) först, sen gick vi till alice & massa. sen kom de bara mer folk så ja.
jag & jouline hade de mega mysigt höhö, sen idag drog vi till stan. träffade agnes nomis jens & måna och massa orkar inte skriva alla.

bilder. skiter i hur jag ser ut haha ;)

tycker om den bilden på nomis. HAH

nomis & jag :)

farida & nomis :)

rebecka & nån =)

haha agnes :)

men gud vad hett.

agnes jag & farida ;)

jens hahaha :)

farida finaste mia & rebecka ;)

haha jag mia & elvira. twins

HAHAHA

mia & elvira <3

universums finaste alice <3 fattar inte varför hon håller för ansiktet :(

HAHAHAH agnes nomis & jag. nomis har gått massage kurs.
to bad, jag hatar massage.

hanna sofia måna & mias huvud :)

HAHA

VACKERT!



där var bilderna från igår. ska dit imorgon igen, träffa alice igen. tack.
jag imorse

finaste jouline


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0