Låtar som får mig tänka tillbaka!

Buhu :( den här låten för mig tänka på vintern 08 tror jag det var, hade den på min playahead press & en text om anna, miss <3



Får värsta flashbacks från i början av sommarlovet 09 när jag felicia & jouline alltid var med varann, vi brukade typ va hos mig & fixa oss eller nått så lyssna vi alltid på dom här två låtarna fiiina minnen det.



Tänker på när jag & jouline fortfarande spenderade dag & natt med varandra, ungefär när new moon kom ut så bomba vi den här, när vi satt vid datorn, när vi låg i sängen haha :) bombar den fortfarande, de är den finaste låten jag vet som är lugn, ingen slår den svär.


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0