What am I supposed to do when the best part of me was always you?

shoho. kom hem typ för lite mer än en timma sen, men har tyvär inte orkat skriva hehe. var ute med lorina lite först, vi gick runt en del, sen kom matilda fick se hennes skolfoto, cuuute. lyssnar på swing swing med all american rejects, den är otroligt farlig man blir så beronende. jag iallafall. imorgon är det onsdag, & det ser jag verkligen inte fram emot för den dagen är också så otroligt lång hm. jag har lite ont i mitt knä, tror de kan vara från somras,  ni kanske tror jag överdriver. men på landet, rasmus puttade mig så jag flög, sen boooom pang pooof så slog jag i knät & huvet. aoao. aja, skriver mer senare. puss
förlåt för inga bilder typ :/ men har ingen kamera. ;/
/Emma M

kolla vad jag njuter av bild lektionen förut
not


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0