tråk

hej på dig. kom hem för en liten stund sen & nu sitter jag här. vill gå ut, men inte så många kan typ hm :/ får väl söka upp någon, haha nej men den som vill göra nått kan gärna ringa mig, mitt nummer lägger jag inte ut här sorry(a) lyssnar på automatic med tokio hotel haha, som varenda minut i flera dagar nu, jag har lärt mig hur det låter i låten när tom kommer upp i bilden, & varenda dag jag är i skolan så längtar jag till att få komma hem & sätta på låten sjukt. min kamera har dött, & sladden glömde jag hos jouline när det hemska inträffade (hehe) jag är så glömsk & så dum i huvet. jag såg sladden, sekunden efter så glömde jag den och åkte, AUTOMATIC! skoja, lol.
nu smsade söta felicia om någon ville träffas. och jag sa såklart nej? haha eller inte. får se om jag skriver nått innan jag drar
pöws
/Ems


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0