Text

 fick lust att lägga upp en text, i know den är rätt wierd. men jag skrev den när jag typ var nyfylda 12 & var otroligt kär i mitt ex.

Jag står här, på samma plats som för 8 månader sen, men vart kommer jag? ingenstans. jag står här, hostande i chocktillstånd och endå så fortsätter du att förfölja mig. Denna gång är det inte ord som orsakar smärta, nu hugger du mig i ryggen, räcker det inte med att du lämnade mitt liv? tydligen inte. Du hugger i mig så hårt.. jag får blodsmak i munnen i samma sekund som jag faller ner på marken. Du skrattar, du släpper kniven som fortfarande sitter på insidan av mig, jag hör hur du fortsätter skratta, högre denna gång, jag antar att det är för hur mitt inre låter när jag söker efter luft, jag hör hur du vänder och går iväg. Jag sitter där, tårarna rinner utan att jag ens märker det. Jag vänder mig om, ser tillbaka i tiden hur lycklig jag var, jag försöker resa mig upp för att gå tillbaka, men det går inte, jag försöker verkligen men det går inte. Jag vänder mig fram igen, kollar på min framtid, allt jag ser är smärta, allt jag ser är minnen från det här. Orsaken till att jag inte kommer någonstans, är för att jag kan inte gå bak, och fram vill jag inte. Den killen, den människan tog mitt hjärta & utan hjärta kan jag inte leva.

mja, det skrev jag för ett tag sen, lol så är det ju verkligen inte nu? jag garvar åt vilken nolla den killen är.
suck


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0