platt tång

min platttång har nästan dött, nej men den e nästan trasig. förut hände samma sak, men matilda tröck på den sen vipps så funka den. & nu försökte ju jag såklart göra som matilda, men det gick inte alls eftersom jag e så svag så jag typ själv nästan ramlar på marken när jag bär en påse. men plattången funkar ju fortfarande, men den plattar inte mitt hår längre så som jag vill:( haha så jag ska köpa en ny på fredag, & då tänkte jag att jouline skulle få den hära:D för det känns ju sorgligt att slänga den eftersom vi gått igenom så mycket tillsammans jag & plattången ^^ & sen så jouline har ingen plattång eftersom hennes hår e redan spikrakt(avensjuk) aja.
här e min älskade


Kommentarer
Postat av: jou

wiiiiiiiiie :D

2009-11-17 @ 12:25:57

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0