hejsansvejsan

haloj. dålig uppdatering idag, i know men nu ska jag blogga mycket :) skolan var lika tråkig like always & felicia va sjuk blö felicia bli frisk. sen efter skolan gick jag hem till min kära dator, bloggade inte då för jag satt där ett litet tag bara eftersom matilda ringde sen & då träffade jag den korven. vi möttes i sumpan & busa lite sen åkte vi till stan för vi hade tråkigt & var där ett litet tag. sen åkte vi tillbaka till finfina sundbyberg & så stötte vi på sara och julia. så gick vi till donken för matilda fick en tia av sara, så kommer tony min elskling & några. sen så ser vi vem om inte.. DONG! haha, för er som inte vet så är det ett peddo som e som en svans efter matilda haha, hemskt. jaja
hashi crashi pusspuss
/emma M

stek


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0