hejsan

tjosan i trosan. kom hem för ett ganska långt tag sen, laddar kamera batteriet ni hih. följde först med anna till solna, så såg vi en vilsen matilda där haha skoja men hon var där & handla hårfärg så vi var med henne lite. sen åkte matilda hem & anna stanna i solna för att träffa cat & jag åkte till tc och mötte jouline ^^ så fick jag min laddare, sen åkte vi tåg & störde massa på det haha eller vi drev med dom haha. sen åkte hon hem & jag med, nu lysnar jag på tokio hotel. mamma är & hämtar en skrivare! wie,då ska jag skriva ut bilder & göra nått med dom heh. kan lägga ut bilder på vad jag köpte i helgen oxå när kameran är klar.

puss på er
/ E

skulle offra mitt liv för dig
gammal bild


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0