HAHAH!

var bara tvungen att visa det här! o m g

felicia & jag, vintern 07 fan! haha

jag & felciia vår 08 typ HAHHA kolla hur min bena går, fett fint åh -.-^^

hanna & jag midsommarafton 08 hohohah

roligaste bilden HAHHAHAH! tänk att jag la ut den här & allt. kolla va jag ser ut?
precis när jag blerv brunett, typ vintern 07 tror jag heh ja hade ja gjort med håret, & vad gör jag med ansiktet hahah

mycke bilder på mig & felicia. haha valborg 08

fulaste bilden ever, kiommer ihåg hur missnöjd & ledsen jag blev, typ i 4:an haha

min & felicias ställning,sommar 08 ngn gång haha corres förra lägenhet, RIP!

HAHAHH! typ 06 eller 07? kolla benan här då, grrr

HAHHHA! 07 TYP ELLER NÅT HAHAHHA typ andra bilden på mig & ´felicia tsm, kolla mitt hår, kolla fejkfjällen.
gaah vilka wbs vi va.

HAHAH vintern 08, ser ut som wb blatte ju, va inte de lovar hahahah jag lånade bara annas coss för jag ville lyssna på musik, & de var typ en tråkig dag så jag satte upp håret i en bulle. ahah

felicias & mina fötter, visst säger bilden mycket? haha;)




Kommentarer
Postat av: jou

de var faktiskt mina koss du lånade ;)

2009-11-06 @ 10:06:31

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0