back

har kollat massa saker på shock nu:o omg va mycke saker jag vill ha asså:( kommer aldrig kunna bestämma mig. tror jag ska byta ut tjocktröjan mot något annat iaf. aja. denna fredag ska bli den bästa! ^^ först köpa mina grejer från shock, sen twilight newmoon med jou, sen ute typ. btw jous mamma får snart sin bebis^^
& sen så längtar jag till jul, för jouline ska få roligaste presenten av mig:) HAHA!

jag tror barnet blir ganska så lik jouline som liten? det här e då jouline!
haha lol skoja .
vilket alla fatta


Kommentarer
Postat av: jouline

HAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAH Dööööör

oooomg emmmmma!!!!!!!!!! love u

2009-11-16 @ 09:46:56

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0