Varning för extremt hemska bilder

bilderna e skitfula haha men jag orkar faktiskt inte bry mig, för de här e minnen.
sommar 09.
nån dag när jag var med jouline och hennes kompis winni (tror de stavas så) heh

hahah, jag &matilda var på hennes mammas jobb. hon fick pengar om hon var där, jag höll på att somna eftersom det var sommar, va ovan vid att gå upp klockan typ sju :/

matilda: hej, sånadär ballerina kakor, & såna där chips blåa påsen.
(hon som jobbar där går mot den lilla påsen)
matilda: DEN STORA PÅSEN! & sen två color.
det var roligare än vad det lät HHAA

inga kommentarer HAHA!

matilda på mitt land :) åh va kul det var :(

jag & jouline på landet samma dag som bilden över HAHA

på fotbollsplanen, ni anar inte hur dimmit det var, man såg inte ett skit svär.


jouline :)

jag vet inte vad de här e, jouline & matilda tror jag haha

juuulin:)


okej det finns mer bilder
men jag tror inte jag vågar lägga upp dom haha


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0