Söndag

Söndag. jag hatar söndagar, söndagar är den absolut deppigaste dagen på hela veckan förutom på lov dårå. man vaknar, har ingen ork alls att gå upp för att man vet att dagen kommer vara tråkig, hur mycket man än kämpar för att förbättra den skit tråkiga dagen så går det inte, den känns bara meningslös. man har humor, men får inte fram ett enda skämt. söndagar är den tråkigaste dagen någonsin,  och det är pga skolan.

men idag var min söndag helt okej (hahaha med tanke på vad jag skrev innan) jag vaknade med tanken på att dagen skulle vara tråkig så jag stannar hemma, försökte sova för jag ville sova hela dagen men jag sov i kanske någon timme till. sen gick jag upp och satte mig vid datorn, så smsa jouline och frågade om jag ville göra nått, sure ^^ så var jouline hemma hos mig på typ två sekunder kändes det som så fixade jag mig. så gick vi ut, åkte till stan och gjorde inte så mycket där förutom att kolla i äffärer och sånt på julklappar & driva med några tanter att vi dödat en katt. sen åkte vi pendeltåg till västerhaninge & tillbaka pga att vi hade tråkigt, men det var faktiskt väldigt kul haha. sen gick jag hem

och nu är jag hemma hos pappa, har varit det ett tag. ska duscha snart, min kära plattång har gått sönder :/ så jag måste använda en riktig fuling sålänge åh, dålig är den också. jag ska försöka överleva. suck, ska ladda min kamera också, om mamma var snel & packade ner min laddare. see you / E

haha gammal bild på mig & jou. nyvakna & galet snygga


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0