Shosan i trosan

shoho. sov ju hos matilda igår, vi gick hem rätt tidigt & kollade på flickan som lekte med elden den var bra, men jag hoppa till som in i bängan en gång. när matilda somna var jag uppe lite till & smsade hih, sen somnade jag med. idag vakna jag typ halv tolv kanske så gick vi upp, sen la jag mig igen & höll på lite sådär heh, sen fixade vi oss så stjussade matildas mammas kille oss till matildas pappa i rissne så packade matilda ihop sina kläder där eftersom hon ska flytta till sin mamma. sen gick vi & köpte oss en varsinn klubba och åkte till solna centrum & gud vad mycket fina trosor & sånt vi hitta (lol) matilda höll på att dö för ett par.

& nu är jag hemma, har ätit och badat & målat naglarna, black. joulines mamma är & föder barn nu, eller så har hon redan fött i dono wie & sen så är det 18 dagar kvar till julafton. ha de bäst / emma M

varning för brist på bilder.


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0