Onsdag & paint skills

hej på dig. var i skolan idag, varning det luktar kiss i skolan:o &nej nu kommer ni säkert tänka; haha det är kanske du eftersom att du känner det hela tiden. men det luktar på olika ställen, ibland tom långt ifrån mig så daaaarin. haha skoja. anyway, efter skolan gick jag hem, och så somnade jag så väckte pappa mig för jouline var i hem telen haha, stackarn hade ringt mig & smsat och sånt men jag sov så hon fick fråga mamma min om mitt hem nummer. så möttes vi i stan, jouline hade satt en gummisnodd runt tänderna haha, så kollade vi julklappar. när vi var i stan såg vi nina bella & fia, så vi var med dom lite. så fick jag 12 kronor av fia till en cola, jag var jättetörstig, tack fia ^^ & nu ska jag faktiskt sätta min kamera på laddning, för imorgon sover jouline hos mig.

just nu sitter jag här & bloggar, e faktiskt asa sugen på att blogga idag haha :) synd att jag inte har några nytagna bilder alls. ska snart tvätta av mig sminket snart & fixa mig för jag lär aldrig orka göra det sen. imorgon är det halvdag, vi har lektioner för lunch sen ska vi städa, älskar känslan av att veta att det är lov. ha det bäst / emma

jag vet att jag är bättre än alla andra på paint. HAHAHAH



Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0