FÖRLÅT

hej på dig. förlåt för 0 uppdate igår, direkt efter skolan träffa jag jouline, vi hade väl roligt. sen träffade vi jennifer meja jessica felicia & domi. sen var vi en del i sumpan sen sov jag hos matilda. hos matilda kollade vi på sex and the city filmen you know. jag somnade i matildas bäddsoffa till den, för er som inte vet e jag helt konstig när jag sover & typ pratar i sömnen och får för mig konstiga saker. så väckte matilda mig för hon skulle bädda ut sängen, så slängde jag mig i hennes fotölj med benen på sängen och somna. typ lite senare väckte hon mig pga en anledning, & somsagt pratar jag i sömnen, eller asså när jag halvsover också så jag sa en del konstiga saker tydligen och sen tänkte jag att jag var en prinsessa haha. sen idag vaknade jag hos matilda, vi var sega så jouline kom till oss, sen kom nina så drog vi ut. jag & jouline köpte kladdkaka & peparoni ONEJ peparonin var joulines ide eftersom hon älskar det haha. sen drog jouline, jag matilda & nina satt och snacka om hur tråkig sumpan är ochatt det inte fanns någonting att göra haha, så vi åkte pendeltåg. anyway, jag vill faktiskt inte bo i sumpan. asså det finns ingen framtid här, ingenting att göra allt suger. blö. just ni sitter jag här & dricker julmust, har vart hemma ett tag eftersom att man fryser helvete ute så det blir ganska tråkigt.
se you soon
/ Emma M

pride i somras hah:)


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0