Det känns som julen är över när paketen är det.

om ni visste hur överlycklig jag är! :) jag ska få pierca läppen, men efter nyår den 1 januari-.- för mamma måste ju följa med, och hon ska till karlstad snart. gud vad jag längtar.

sen fick massa jag pengar, två present kort, shock & hm. hårspray(haha) sen så fattade jag inte riktigt först, haha min mamma hade slått in munsjölj till piercingen alltså så ja sen fick jag en väska, armbandet som jag visade, twilight tre boken YES! ska läsa i kväll, sen tror jag det var mer men kommer inte ihåg. är nöjd, jag önskade mig ju inte mycket mer än pengar & piercing så jag är väldigt nöjd med att jag fick de jag önskade iallafall.

kollade en film som gick på ettan nyss, kommer inte ihåg vad den heter men den är väldigt bra, ni vet den när han vill ha en morfar? så går dom typ till ett ålderdomshem tror jag det är, och hittar en perfekt morfar ju hah, så sött. det hemska är att man märker hur glad ''morfarn'' är, att han får sin sista tid med två 7åriga killar, eftersom att han verkar veta att han kommer dö. hemskt =( anyway.
kom på sen att jag glömde lägga ut låten jag är kär i från twilight. here you are!


Kommentarer

Du e cool om du kommenterar:

Doris kanske?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (nedå den publiceras inte)

Jag kollar din blogg :)?:

Skriv på :D:

Trackback
RSS 2.0